دختر محجبه...

دختر محجبه...

اگر این جا وقت میگذارم و مطلب مینویسم

اگرمدتها به دنبال عکسی میگردم که با پستم مرتبط باشد

 

اگر گاهی برای تنوع  ,قالب وبلاگم را عوض میکنم

 

اگر ...

 

فقط بخاطر این است که دلم را راضی کنم

 

دلم راضی نیست بخاطر ثبت وبلاگهایی با مطالب و عکسهای غیر شرع

 

دلم راضی نیست به اینکه خراب شوند جوانهایی که دیروزها "امید انقلاب" نامشان بود...

 

دلم راضی نیست تویی که چادر میپوشی در وبلاگت عکسی بگذاری که با دینت تناقض دارد...

 

دلم راضی نیست در وبلاگی که میشود به راحتی دینت را تبلیغ کنی عکسی از اجنبی ها باشد...

 

دلم راضی نمیشود ,

 

دلم میخواهد یک جا باشد که دختران شیعه , دین و مذهبشان را تبلیغ کنند...

 

نکند آقا ظهور کنند و کاری نکرده باشیم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر(عاشقان مهدی)
ساعت16:37---7 ارديبهشت 1393
سلام مطلب خوبی بود وبلاگ خوبی هم دارید ب من هم سربزنید دوست داشتید لینکم کنید من شمارو لینک میکنم تا بیشتر بهتون سربزنم
پاسخ:حتما آبجی جون


کوثر(عاشقان مهدی)
ساعت16:37---7 ارديبهشت 1393
سلام مطلب خوبی بود وبلاگ خوبی هم دارید ب من هم سربزنید دوست داشتید لینکم کنید من شمارو لینک میکنم تا بیشتر بهتون سربزنم

ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:48---6 ارديبهشت 1393
آفـــــرین بر شمـــا! کوثر عـــزیز! که این همه زحمت می کشییییی
پاسخ:قربونت آبجی جونم...


sajjad
ساعت23:03---5 ارديبهشت 1393
واااااااااااااااای خدای من ..آبجی من یک بار با تمام چنین وبلاگ هایی کلا قطع رابطه کردم خییییییلی هم مورد انتقاد قرار گرفتم خییییییییییییییلی ..میتونی تو پست اطلاعیه مهم اون رو ببینی تو وبلاگم...اما آبجی من به این عقیده رسیدم که باید تلاش کنم تا چنین وبلاگ هایی رو به راه راست هدایت کنم ..که تا حالا تونستم فقط یک وبلاگ رو از نظر محتوا عوض کنم و خیلی خوشحالم بابت اون یک نفر !!! ..ببخشید زیاد حرف زدم ، چون از این پستت خییییییییییلی خوشم اومد
پاسخ:مررررررررررررررررررسی داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:41 ] [ مباشری ]
[ ]